ewise | ניהול רשימות תפוצה - שיווק במיילים זו השקעה בטוחה


ניהול רשימת תפוצה

 

נתחיל בסיפור קצר על שיווק במיילים ....

לפני כמה שנים בן זוגי קנה בגדי ספורט מחנות בחו"ל דרך האינטרנט. 
הקנייה הייתה "חד פעמית".
מאז הוא לא מפסיק לקנות אצלם.

 

לפני כמה זמן שאלתי אותו למה הוא קונה שוב ושוב מאותה חנות ואז הוא הראה לי את המייל שלו-
מדי שבוע הם שולחים לו ניוזלטר עם מבצעים מפתים ודגמים חדשים.
הוא הסביר לי כמה נוח לו שזה מגיע אליו למייל ובלי מאמץ.

הרי כולנו יודעים שהוא צודק...

 

הדבר הראשון שעסק צריך לעשות בעיניי הוא ליצור רשימת תפוצה- 
קחו מהלקוחות שלכם שם, טלפון, מייל אם אפשר צרו איתם קשר באופן רציף מצד אחד אך לא מוגזם מצד שני.
שלחו ברכות בימי הולדת וחגים, דוורו להם מיילים חודשיים שיעניינו אותם ויתנו להם ערך. 

 

דיוור ללקוחות יוצר מערכת יחסים

הישארות במודעות של הלקוח שביקש להיות איתכם בקשר,
שליחת מיילים מעניינים ומלמדים יצרו מצב שברגע הקנייה הלקוחות שלכם יחשבו עליכם!

 

דוגמאות למסרים אפשריים לצורך שיווק במיילים

  • טיפים רלוונטיים לתחום
  • חדשות שקשורות לעסק שלנו ולתחום באופן כללי (עדכון על כנסים, מוצרים חדשים והשקות)
  • מאמרים מעמיקים ומקוריים הקשורים לצורך שיש לקהל היעד שמקבל את המייל
  • מבצעים שקשורים לעסק שלנו
  • מיילים שקשורים לתקופה- חג, מועד וכו'.

מערכת לשליחת מסרים

ישנן מערכות רבות, אנחנו ממליצים על מערכת שלח מסר - מערכת דיוור נוחה ומתקדמת.

 

 

דברו איתנו עוד היום לבדוק אפשרות של מערכת לשליחת מסרים לעסק שלכם  09-7660670



ניהול רשימת תפוצה

google partner