קידום אורגני בגוגל


קידום אורגני בגוגל

היום, עסק לא יכול לתפקד ללא אתר אינטרנט יעיל.
אתרי האינטרנט הם החנויות המודרניות, ומסחר ברשת תופס נפח גדול יותר ויותר ממחזור העסקים.
מי שלא קיים ברשת, לא קיים בכלל – וכדי להתקיים לא מספיק שיהיה אתר; צריך גם להביא אליו מבקרים.

 

למה גוגל

מנועי החיפוש הגדולים הם מורי הדרך של האינטרנט, ואליהם משתמשים מגיעים כדי למצוא את מבוקשם.
בין אם אלו תמונות של חתולים או מוצרי אלקטרוניקה, משתמשים רבים יתחילו בשאילתה במנוע החיפוש.
בעבר, המשתמש היה ביקורתי לתוצאות חיפוש אלו, אבל ככל שהשנים עברו משתמשים רבים למדו להסתמך על האלגוריתמים של גוגל,
והיום מעט מאוד מהמחפשים מתקדמים מעבר לעמוד התוצאות הראשון.
לכן, הופעה בעמוד החיפושים הראשון בגוגל מבטיחה תנועה רבה לאתר והצלחה כלכלית גדולה.

מניסיון של ניהול ומעקב אחר מאות אתרי אינטרנט, כמות ההמרות ואיכות הפניות אשר מקורן בקידום אורגני בגוגל-
הן בדרך כלל מהטובות ביותר ביחס לאפיקי שיווק דיגיטליים אחרים.

 

מהו קידום אורגני

קידום אורגני היא האומנות של בניית אתר אינטרנט ושיפורו, כך שחיפוש בגוגל יציג אותו כתוצאה כמה שיותר גבוהה בחיפוש הרלוונטי למוצר או לשירות שאותו הוא מספק.
כמובן שנרצה להיות מדורגים גבוה בחיפוש בגוגל בביטויים אשר הרבה אנשים מחפשים מדי חודש במנועי חיפוש ולא ביטויים זניחים. לשם כך נערוך מחקר מילות מפתח.
תורת ה (SEO (Search Engine Optimization – משמעותה אופטימיזציה של האתר, טיוב שלו, כך שיהיה ברור למנוע החיפוש במה עוסק כל דף באתר.
במידה ואותו דף יוגדר כרלוונטי בעיניי המנוע (ובעיניי הגולשים), הוא יקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בישראל וכן בעולם, מרבית ההתייחסות היא לגוגל והמשקל הרב ביותר ניתן לקידום במנוע החיפוש הגדול בעולם...

 

זה נשמע מושלם, מה הקטצ'?

בגדול יש חסרון אחד בולט וזה הזמן. 
לוקח זמן להתברג בתוצאות חיפוש גבוהות בגוגל. חודשים ולפעמים שנים.
לכן יש לעבוד על פי אסטרטגיה מסודרת ולא נוכל לקדם אורגנית ביטויים זמניים או ביטויים שכרגע חמים מבחינה תקשורתית / אקטואלית.
לשם כך נעזר בקידום ממומן בגוגל אדוורדס.

 

תכ'לס אם תהיו רלוונטיים לגולשים תהיו רלוונטיים גם לגוגל

ראשית, יש להתחיל במיפוי מוחלט של העדפות וצרכי הלקוחות, כדי להבין את זירות הקידום, ואת השאילתות הרלוונטיות למוצרים והשירותים שהאתר מספק.
שלב זה נקרא "מחקר מילות המפתח", והוא ממפה את כלל ביטויי החיפוש והשאילתות שבהם מופיע האתר, ואת כלל הביטויים והשאילתות שבהם כדאי לאתר להופיע.

לאחר המחקר, יש להתחיל לבנות את האתר כך שיענה על השאילתות וביטויי החיפוש המתאימים. כדאי לעשות זאת, יש להחליף תוכן ישן ולא רלוונטי בתוכן עדכני, רלוונטי ומוצלח. האלגוריתמים של מנועי החיפוש מסוגלים לזהות לא רק איכות כתיבה אלא גם להבין את נושא הטקסט מדגימות של המילים והביטויים המשמעותיים בתוכו – בצורה זו, הוא יודע לקשר את נושא המאמר לאתר, ולהבין את ערכו לכל גולש; כלומר, הוספת תוכן רב-ערך לגולשים היא אחד הגורמים החשובים כדי לעלות את דירוג האתר.

 

ואיך הוא ידע מה תוכן איכותי באמת??

נכון, גוגל זו מכונה ולא בן אדם... אבל הוא מתחקה אחרינו בני האדם ומהתנהגות הגלישה של המבקרים באתר שלכם, הוא יוכל להסיק על איכות התוכן.

דפי אינטרנט בהם הגולשים שוהים זמן רב, עוברים לדפים נוספים באתר, משתפים את האתר ברשתות חברתיות – אלו דפים איכותיים. והגולשים, מבלי לשים לב, מאותתים על איכות התוכן בעצם חווית המשתמש שלהם.

 

אז תוכן איכותי הוא השורה התחתונה? לא רק!

תוכן טוב, סיפור מעניין אלו הכלים שלנו. השורה התחתונה תימדד ברלוונטיות לגולשים. לכן תמיד חשבו עליהם. צרו תוכן מ-ע-ו-ל-ה שמייצר באזז ברשת. אנשים יכתבו עליכם, יפנו אליכם קישורים טבעיים, ייהנו מהתוכן, יגיבו וישתפו. תוכן הוא אמצעי, השורה התחתונה היא להגיע ללבבות הגולשים הרלוונטיים לכם וכך, תוך שאתם בודקים את כל האספקטים הטכניים הנוספים, אתם תעלו בדירוגים האורגניים בגוגל.

 

קידום אתרים אורגני הוא למעשה כל התהליך שתואר למעלה: חקר מילות מפתח, אופטמיזציה של האתר, תכנים רלוונטיים לגולשים וקישורים נכנסים איכותיים המעידים על הטיב של אותו עמוד.

 

לקינוח- 3 דברים טכניים שחייבים לנטר באופן קבוע:

  1. כלי מנהל האתרים של גוגל Google Webmasters tool
    מאפשר לכם לאתר שגיאות באתר, לקבל הודעות מהרובוטים של גוגל ואף לנתח מיקומים ולבדוק את הכשירות של האתר מבחינת גוגל.
  2. כלי גוגל אנליטיקס Google Analytics
    מאפשר לנתח סטטיסטיקות של האתר שלכם ולהבין את התנהגות הגולשים.
  3. מעקב אחר מיקומים
    ניתן לבדוק ידנית או בעזרת כלים שונים את מיקומי האתר שלכם. חשוב לעקוב ולבדוק ובמידה ויש שינויים (לחיוב / שלילה) – לנסות להבין מה גרם להם.
    אגב כשאתם מחפשים בגוגל את המיקומים שלכם השתמשו בדפדפן של גלישה בסתר כך שתקבלו תוצאות אובייקטיביות אמיתיות.

המאמר הזה אגב לא מתחייב למיקומים שלכם    

אנחנו ממש שמחים שקראתם את המאמר ומאמינים שיישום של הכתוב כאן יכול לתרום לקידום האתר שלכם ובטח שלא להזיק.
אבל! אם אתם באמת רוצים תוצאות בגוגל, קחו חברה שתלווה אתכם, תהיה עם היד על הדופק בכל הנוגע לעידכונים ותדע לתת לכם פתרון אסטרטגי כולל לכל השיווק שלכם.

נ.ב
אנחנו מכירים חברה מצויינת כזו, מקרוב 09-7660670  חיוך



קידום אורגני בגוגל



מאשר שליחה:לא   כן
שלח
׳”׳“׳₪׳¡

google partner